Klachtprocedure

We doen hard ons best om tevreden klanten te creëren. Mocht u desondanks toch een klacht hebben, dan kunt u deze sturen naar info@debraceshop.nl. Voor de meeste duidelijkheid kunt u bij de klacht de volgende gegevens vermelden:

– indien bekend; de productcode van de betreffende brace
– een omschrijving van de brace
– de datum van de aankoop
– naam en adres

U zult in twee werkdagen een reactie van ons ontvangen. We zullen vervolgens samen zoeken naar een passende oplossing en/of informatie over de oorzaak.

Adviezen stellen we zeer op prijs. Heeft u een verbeterpunt, dan horen we dit graag. Zo kunnen we blijven kijken naar verbeteringen en beter voldoen aan de wensen van klanten.

Leidt dit niet tot een geschikte oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Samen werken wij graag aan een geschikte oplossing.